Public Relations: Media Crisis Communications

GoXMoAd-Kcc-1
Ермолаев Сергей
Последнее обновление 06.11.2020
0 записаны

Об этом курсе

Public Relations during a time of crisis. Imagine that a crisis hits your organization and that you come out on top in the media. You initiate proactively to the media. You have a clear and easy to understand message. And you get the exact quotes you want in final stories.
You will learn how to prepare and deliver messages to the media in a time of a Public Relations crisis. How to plan for press conferences, media statements, messages and sound bites will be covered. Why it is essential to prepare for a crisis before you know when or what the crisis will be. Crisis communications Public Relations requires a plan that covers every aspect of message development, rehearsal and media management. This course is ideal for CEOs, PR managers, crisis managers, and anyone who is responsible for the reputation of an organization.

Цели обучения

Being able to Manage Crisis Communications
Know how to appear Confident on Camera
Prepare Messages
Handle tough questions

Требования

  • Video Camera (cell phone or webcam will work)

Целевая аудитория

  • This course is ideal for CEOs, PR managers, crisis managers, and anyone who is responsible for the reputation of an organization.

Ваши преподаватели

Ермолаев Сергей

4.94/5
204 Курсы
36 Отзывы
232 Студентов
Подробнее

Написать отзыв

Написать отзыв

45.00 79.00 

43% выключен
Уровень
промежуточный
Длительность 2.1 часов
Тема

Связанные с этим курсы

Выберите поля, которые будут показаны. Прочие будут скрыты. Перктаскивайте мышкой для изменения порядка полей.
  • Изображение
  • SKU
  • Рейтинг
  • Цена
  • Запасы
  • Доступность
  • В корзину
  • Описание
  • Содержимое
  • Вес
  • Размеры
  • Дополнительная информация
  • Атрибуты
  • Custom attributes
  • Настраиваемые поля
Сравнить
Список желаний 0
Открыть страницу желаний Продолжить покупки