Boost Your Productivity: Adapt, Improve, Do!

GoXMoAd-Kcc-1
Ермолаев Сергей
Последнее обновление 23.11.2020
5.0 /5
(1)
0 записаны

Об этом курсе

Listening Skills are the quiet soft skills sauce that can make or break a career. Have you ever had a client, customer, boss or colleague have to repeat things to you several times? Or look at you as if they weren’t sure you were understanding them, or even paying attention?
The ultimate form of respect you can give anyone in the workplace is listening to them. Strong listening skills seem easy and commonplace, but they are actually rare in most workplaces. Communications expert TJ Walker will teach you step-by-step how to build, strengthen and master excellent listening skills in this course.

Цели обучения

Create better connections with everyone in the workplace
Become a better communicator
Improve all work relationships

Требования

  • A willingness to listen to others
  • A desire to learn from colleagues, customers, clients and bosses

Целевая аудитория

  • Junior executives
  • Account representatives
  • Line workers
  • Managers

Ваши преподаватели

Ермолаев Сергей

4.94/5
204 Курсы
36 Отзывы
232 Студентов
Подробнее

Обратная связь с учащимися

5.0
1 Рейтинг
100%
0%
0%
0%
0%

Отзывы (1)

My productivity has improved thanks to this course.

Написать отзыв

Написать отзыв
Бесплатно
Уровень
Все уровни
Длительность 29 часов
Тема
Выберите поля, которые будут показаны. Прочие будут скрыты. Перктаскивайте мышкой для изменения порядка полей.
  • Изображение
  • SKU
  • Рейтинг
  • Цена
  • Запасы
  • Доступность
  • В корзину
  • Описание
  • Содержимое
  • Вес
  • Размеры
  • Дополнительная информация
  • Атрибуты
  • Custom attributes
  • Настраиваемые поля
Сравнить
Список желаний 0
Открыть страницу желаний Продолжить покупки