Applying Data Analytics in Marketing

GoXMoAd-Kcc-1
Ермолаев Сергей
Последнее обновление 07.07.2020
2 записаны

Об этом курсе

This course introduces students to the science of business analytics while casting a keen eye toward the artful use of numbers found in the digital space. we will measure and identify satisfied customers to adjust product or service accordingly.

To measure the customer satisfaction we will measure expectations, performance and disconfirmation of the offered product or service.

Цели обучения

Get the foundation needed to apply data analytics to real-world challenges they confront daily in their professional lives.
Identify the ideal analytic tool for their specific needs
Understand valid and reliable ways to collect, analyze, and visualize data
Utilize data in decision making for their agencies, organizations or clients.

Требования

  • Basic marketing knowledge

Целевая аудитория

  • Business's managers, leaders
  • Anyone who is finding a chance to get the promotion

Учебная программа

8h 30m

Marketing analytics

Predictive analytics

Impact of marketing campaign

Ваши преподаватели

Ермолаев Сергей

4.94/5
204 Курсы
36 Отзывы
232 Студентов
Подробнее

Написать отзыв

Написать отзыв

19.00 31.00 

39% выключен
Уровень
промежуточный
Длительность 8.5 часов
Тема

Материал включает в себя

  • Videos
  • Booklets

Связанные с этим курсы

Выберите поля, которые будут показаны. Прочие будут скрыты. Перктаскивайте мышкой для изменения порядка полей.
  • Изображение
  • SKU
  • Рейтинг
  • Цена
  • Запасы
  • Доступность
  • В корзину
  • Описание
  • Содержимое
  • Вес
  • Размеры
  • Дополнительная информация
  • Атрибуты
  • Custom attributes
  • Настраиваемые поля
Click outside to hide the compare bar
Сравнить
Список желаний 0
Открыть страницу желаний Продолжить покупки